Social Icons

twitterfacebook

Tuesday, May 17, 2016

Halatuju dan Perancangan Exco Pembangunan Kualiti NGO Alumni KMPk 2016/2018

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Alhamdulillah selesai sudah program 'Retreats' bagi sesi 2016/2018. Perancangan terperinci telah dirangka oleh barisan Pegawai Majlis Tertinggi NGO Alumni KMPk bersama AJK yang dikenali sebagai 'Team Alumni Gigih'.

Exco Pembangunan Kualiti berhasrat untuk  terus memberi sokongan dan sumbangan agar NGO Alumni KMPk mampu melangkah jauh ke hadapan.

Semasa program 'Retreats', Exco Pembangunan Kualiti telah mewujudkan Standard of Procedure (SOP) secara terperinci bagi meningkatkan mutu gerak kerja selari dengan objektif Exco Pembangunan Kualiti iaitu;

1. Menjadi pemudahcara kepada Alumni untuk menilai keberkesanan program alumni dan kolej kepada ahli alumni, pelajar semasa dan komuniti yang terlibat secara langsung dan tidak langsung. 

2. Mencadang dan merintis idea-idea baru untuk memajukan Alumni agar mencapai visi dan misi.

Di samping itu, kami juga akan mewujudkan borang soal selidik atas talian (online) menerusi 'Google Docs' bagi mendapatkan maklum balas bekas pelajar Kolej Matrikulasi Perak (KMPk) dan mendapatkan pandangan mereka mengenai NGO Alumni KMPk.

Klik untuk lihat borang maklum balas NGO Alumni KMPk.



Akhir kata, semoga Exco Pembangunan Kualiti dan ahli TAG dapat memainkan peranan masing-masing dalam gerak kerja agar mencapai objektif persatuan.

Moga kita terus maju!

'Menuju Alumni Berprestij!'

Nurul Fatihah Ismail
Exco Pembangunan Kualiti
NGO Alumni KMPk

No comments: