Social Icons

twitterfacebook

Tuesday, February 13, 2018

Anugerah Timbalan Pengarah, Sireh Pulang ke Gagang IX: Doktor Fauzan, Inspirasi Buat Semua

Anugerah Timbalan Pengarah adalah antara anugerah yang diberikan semasa Majlis Makan Malam Sireh Pulang ke Gagang IX.

Pemenang bagi anugerah ini dipilih daripada kalangan alumni yang mendapat pencapaian tinggi dalam akademik samada di matrikulasi ataupun di universiti.

Kali ini, augerah ini dimenangi oleh saudara Muhd Fauzan Bin Abdul Hamid, bekas pelajar Kolej Matrikulasi Perak sesi 2010/2012. Beliau baru sahaja tamat pengajian dalam Bachelor of Medicine & Bachelor of Surgery di Universiti Sultan Zainal Abidin, UniSZA.

Sejak di matrikulasi, beliau telah menunjukkan prestasi yang memberansangkan dalam akademik dengan keputusan CGPA 4.0 sepanjang 4 semester. 

Di universiti, beliau meneruskan kecemerlangan, menjadi antara yang konsisten untuk menerima Anugerah Dekan. Beliau juga pernah menjawat jawatan sebagai Presiden Persatuan Pelajar Perubatan UniSZA (MediSZA) dan aktif dalam aktiviti persatuan di universiti.

Semoga kejayaan beliau menjadi inspirasi untuk semua pelajar kolej dan alumni untuk terus cemerlang di dalam akademik dan sosial.

Terima kasih kami ucapkan atas kesudian beliau hadir untuk menerima anugerah ini. Kami doakan agar beliau terus cemerlang di masa hadapan.

"Bersama Menabur Bakti"

No comments: