Social Icons

twitterfacebook

Monday, September 14, 2009

Team Building JPP Bersama Alumni

Tanggal 4-6 September 09 lepas bersamaan dengan hari Jumaat-Ahad satu program alumni bersama JPP telah diadakan. Kebanyakan alumni tiba di KMPk pada petang jumaat. Bertempat di bilik JPP kami di'briefing' pada malam tersebut serba sedikit mengenai program yang bakal berjalan keesokannya.


Mesyuarat di bilik JPP


Pengarah Program


Penerangan diberikan oleh saudari Jannah

Pagi 5 September 09, Program Team Building JPP bersama alumni bermula. Program bermula pada pukul 9 pagi. Antara aktiviti yang dijalankan ialah debat, 'kerana dirimu berharga', cara membuat kertas kerja, dan bermacam-macam lagi aktiviti yang menarik. Tujuan program ini adalah untuk melahirkan ahli biro yang mahir dalam mengendalikan tugasan yang diberikan di samping mengeratkan silaturrahim antara pelajar dan alumni. Program ini tamat pada jam 5.30 petang.

Pada sebelah malamnya pula, semua alumni telah mengadakan 'iftar jamaie' (berbuka puasa) di restoran KFC. Suasana meriah tatkala semua alumni berkumpul untuk menikmati juadah berbuka setelah penat berhempas-pulas pada sebelah pagi dan petang.

6 September 09 jam 8.00 pagi, semua alumni diminta untuk berkumpul di bilik JPP untuk membincangkan post-mortem sebagai penambahbaikan kepada aktiviti alumni yang bakal diadakan pada masa hadapan.


Ucapan oleh Pengarah Program


Saudara Sam memberi komen

Akhir kata, majulah alumni untuk KMPK.Wallahualam..Jumpa lagi..=)

No comments: