Social Icons

twitterfacebook

Friday, April 18, 2014

PSPM 13/14

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua warga NGO Alumni KMPk yang budiman.

Setiap kejayaan pasti ada kegagalan. Setiap kegagalan pasti ada usaha. Setiap usaha pasti ada tawakal. Pada 21 April 2014 - 29 April 2014, seluruh pelajar Program Matrikulasi di Malaysia akan menghadapi PSPM II. Sudah semestinya memberi debaran buat adik-adik kita yang kini sudah bersiap sedia untuk menempuh minggu yang terpenting sebagai pelajar Program Matrikulasi khususnya Kolej Matrikulasi Perak.

Sejajar dengan objektif NGO Alumni KMPk untuk membantu pelajar semasa Kolej Matrikulasi Perak dalam bidang akademik, kami sentiasa di sisi adik-adik untuk memberikan bantuan motivasi dan sokongan yang padu dalam menetapkan masa depan karier mereka. Harapan kami untuk adik-adik terus disemai seiring dengan harapan para pensyarah, ibu bapa dan masyarakat Malaysia amnya.

Dengan harapan yang tinggi, kami daripada barisan Pegawai NGO Alumni KMPk mendoakan kejayaan adik-adik Kolej Matrikulasi Perak dalam menghadapi Peperiksaan Program Matrikulasi (PSPM) II bagi sesi 2013/2014. Semoga kalian berjaya menjadikan KMPk nombor satu bagi sesi kali ini.

"Menuju Alumni Berprestij"

Muhammad Hilmi Bin Ismail
Presiden NGO Alumni KMPk




No comments: