Social Icons

twitterfacebook

Monday, September 5, 2011

Macam-macam ada bulan ini!

Salam Sayang. Setelah lama tak update blog, kini blogspot berwajah baru! Lebih kemas dan menyemarakkan semangat untuk menulis! Ada beberapa perkara yang ingin admin sampaikan kepada Alumni KMPk tercinta.

Berakhirnya Ramadhan, menjelmanya Syawal. Rasanya belum terlewat untuk admin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Dan Batin. Ampun dan maaf dipinta andai sepanjang admin menjalankan tugas, ada yang terguris rasa lantas memendam perasaan di jiwa. Ampun pak! =p


Sempena bulan September ini juga, bermulanya alam baru bagi pelajar lepasan matrikulasi sesi 2011/2012 yang lalu. Selamat Melangkah ke Alam Universiti. Sememangnya kehidupan di alam ini lebih mencabar jiwa raga, tetapi ayuh buktikan yang anda tetap akan bersinar di mana jua bumi dipijak! C U D I P T!!



Kepada adik-adik yang masih berada di KMPk, PSPM 1 akan menjelmakan diri tidak lama lagi. Pesan admin, jangan STRESS kan diri anda pada tahap yang TERLAMPAU. Sayangi mental anda. Jika anda pelajar RAJIN, anda akan berjaya! USAHA + TAWAKAL + DOA. Makan dan tidur secukupnya. =p



Bagi yang akan melangkah ke alam pekerjaan, selamat mencari nafkah kehidupan. Cari duit yang halal. Akhir bulan, boleh belanja admin =p


Mungkin juga ada yang akan menjadi RAJA SEHARI sempena bulan Syawal yang mulia ini. Ehem3. Selamat Pengantin Baru!! Boleh jemput admin mainkan kompang. Free of charge! =)


Juga kepada yang akan menimang cahaya mata bulan ini, selamat menimang cahaya mata. Semoga dapat melahirkan insan yang bukan sahaja indah pada rupa, malah indah lagi akhlaknya. =)


Akhir kata, admin juga akan meneruskan semester baru dengan jiwa yang tenang, hati yang lapang bagai kanak-kanak riang. Harap anda juga begitu. Ada jodoh, bertemu kembali. Sekian, terima kasih kerana membaca. 


No comments: